Stitch05's Weblog

Mine Håndarbeider

. Hals

Fant mønster på en hals jeg likte. Men husker jeg nå hvor jeg fant den? Nei da. Skriveren min er ikke koblet til for øyeblikket, så jeg skrev den av. Det var brukt 4 n. Puno. Men ettersom jeg er med på “Ingen bønn” alongen på Hobbyboden, så tok jeg et dykk i lageret mitt. 1 hespe Viking Balder p.nr. 9, gjorde susen. Originalen er nok litt videre, men denne er perfekt til meg ihvertfall.  Patentstrikk. En lang remse, til garnet var nesten oppbrukt. Istedenfor å felle av, sydde jeg sammen med maskesting.

Gikk med 92 gr.

DSC00496

Strikket  : 358gr. + 92gr. = 450gr.

Kjøpt:                       0gr.

Ingen bønn along : 450gr.        

februar 4, 2012 - Posted by | Halser, Ingen bønn along.

Ingen kommentarer så langt.

Legg igjen en kommentar

