Stitch05's Weblog

Mine Håndarbeider

Julegavestrikk.

Nå har alle fått gavene sine, så nå kan jeg legge ut bilder. Ble ganske mange i år faktisk. Smilefjes

 

DSC00389Setesdalsgenser til en nevø på 13 år. Garn: Falk.

DSC00367DSC00368 THermis + lue til 2 svigerinner. Den lilla er strikket i Schackenmayr

Alpaca Silk. Den grå er i Merino Extra Fine fra Drops. Luen er ganske lik i mønster.

DSC00333DSC00391 Sokker str.46/47 + lue til gutt på 15 år. Fargene på luen var etter eget ønske.

DSC00371 Tøfler til lillebroren. Strikket i Fritidsgarn og tovet. Str.38.

DSC00390 Sokker i Perfect til min yngste sønn.

DSC00319DSC00318Lue og votter til yngstemanns forlovede.

DSC00071 Disse var til 2 små nevøer. Str. 2 og 4 år. Strikket i ett Lopi.

 

DSC00163 Dette ble gave til eldstemanns forlovede. Multnomah. Strikket i Bugga.

Ser nå at jeg ikke fikk tatt bilde av den siste luen. Den var til eldstemann. Type halvlang med dusk. Strikket i Karisma.

desember 28, 2011 - Posted by | Julegave strikk

6 kommentarer »

  1. Her var det virkelig masse flott. e nok mange fornøyde mottakere her tenker jeg 🙂

    Kommentar av MayM | desember 29, 2011 | Svar

  2. Fy søren, så flink du har vært! Masse flotte julegaver som jeg regner med ble godt mottatt 🙂

    Kommentar av Marihøna | desember 29, 2011 | Svar

  3. Så flink du er, de settene med lue og hals var nydelige, hvor finner jeg mønster til de, kunne tenke meg å strikke de i gave.

    Kommentar av Anne Tetmo | januar 1, 2012 | Svar

  4. Anne. Jeg må bare finne igjen mønsteret. 😉

    Kommentar av stitch05 | januar 12, 2012 | Svar

  5. Så mye fint:-) likte spes den grå og den lilla lua. Finner jeg oppskrift noe sted?

    Kommentar av Camilla knutsen | september 19, 2014 | Svar

    • Beklager sen tilbakemelding. Mønsteret er fra Ravelry. Og heter Hot Waffles av Anne Hanson. 🙂

      Kommentar av stitch05 | november 24, 2014 | Svar


Legg igjen en kommentar

