Stitch05's Weblog

Mine Håndarbeider

Julegave på forskudd.

Som nevnt tidligere fikk jeg 7 kilo saueull. Prøvde meg på håndkarder, men det likte armene mine dårlig. Trist fjes

Ønsket har derfor vært en kardemaskin. Så årets julegave fra samboer og søster ble da denne. Smilefjes

DSC00387 redigert

Den er av merket Ashford og har 2 forskjellige innstillinger. Gjett om en som skal kose seg i romjulen. Smilefjes

Og da har jeg til og med ferie.

desember 13, 2011 - Posted by | Spinning

2 kommentarer »

  1. Tenker på min mor som satt å kardet garn med håndkarder da vi var barn. Tenk å ha hatt en slik kardemaskin den gang ☺ det tror jeg hadde gjort arbeidet lettere ☺

    Kommentar av Erna Marie Nilsen | april 10, 2016 | Svar

    • Er nok lettere med en maskin ja.😀 Bare så synd jeg ikke har nok tid til å spinne.

      Kommentar av stitch05 | april 10, 2016 | Svar


Legg igjen en kommentar

