Stitch05's Weblog

Mine Håndarbeider

Nytt arbeidsrom.

Jippi. Endelig begynner arbeidsrommet mitt å ta form. Kommet såpass langt at jeg kan ta det i bruk. Mangler litt som skal være på veggene. stenger som det skal henge plastkopper i. En plate med kroker dom jeg kan henge stempler på. Synes det er litt mere oversiktlig når de er i original emballasjen, enn å ha de i en perm.Nederst i alle 4 hyllene skal det være 3 skuffer. Det som står under bordet skal bort. Det hører til det andre rommet som skal bli garn og lagringsrom. Har også et håp om å få inn symaskinen der. Også mangler jeg en gardin. Tenker det blir en enkel liftgardin på begge rommene. Så nå gjenstår det bare å se om jeg kjenner en elektriker, som kan komme og ordne med varmeovnen og kontakter. Smilefjes som blunker

 

DSC00360DSC00356DSC00362DSC00363

Bilde nr4 er en fortsettelse av bilde 3. Som du ser så er ikke rommet så veldig bredt, så det er vanskelig å få tatt fine bilder.

Men jeg er superfornøyd.Smilefjes

november 22, 2011 Posted by | Arbeidsrom | 2 kommentarer