Stitch05's Weblog

Mine Håndarbeider

7 down–4 to go

Nå er jeg ferdig med 7 par av bestillingene på 11.

DSC00239Strikket i Vestlandsgarn. Bortsett fra det blå paret forrest. Der har jeg prøvd meg med Cortina Soft. Str. 39-40

DSC00314DSC00317Et før og etter toving bilde. Her har jeg brukt Viking Naturgarn. P.nr.8. Før toving var de 53cm. lange. Ble ca.str. 43 etter toving. Ha ha. Kjenner ingen med så store føtter som vil ha tøfler. Prøver igjen med litt færre masker.

oktober 30, 2011 - Posted by | Toving

Ingen kommentarer så langt.

Legg igjen en kommentar

