Stitch05's Weblog

Mine Håndarbeider

GOD PÅSKE

Litt stille her inne for tiden. Men det betyr ikke at det ikke blir gjort noe. Laptopen min er nemlig på service. Skulle fått den igår, men så viser det seg at de har rotet bort laderen min. Og lånemaskinen er ubrukelig. Den stasjonære er så treg at det går ikke an å få lagt inn noe.

Har faktisk laget noen julegaver. Ferdig med 2, og holder på med nr.3.

Men det beste av alt. Jeg skal bli farmor for første gang. I oktober kommer det en liten gutt eller pike til oss. Og jeg gleder meg minst like mye som foreldrene. Så det går en del i babyting for tiden.

Men nå vil jeg ønske alle en riktig god påske.

april 21, 2011 - Posted by | Uncategorized

Ingen kommentarer så langt.

Legg igjen en kommentar

