Stitch05's Weblog

Mine Håndarbeider

Luer

DSCI0078

Dette var en julegave, og kunne derfor ikke legges ut før. Ønsket var en ikke altfor trang lue. Med litt mønster og dusk. Etter en forespørsel på Hobbyboden, fikk jeg hjelp fra Mimouna. Og da fikk jeg jo brukt noe av garnlageret mitt også. http://mimounashobby.sprayblogg.no     

Strikket i dobbel Mystic Alpaca fra Peru. P.nr. 4-4.5 og 5.

DSC00030

Fant noen nøster Safir fra Sparkjøp. Og plutselig var det blitt til en lue. Denne havner i salgsboksen. Absolutt ikke meg.

desember 28, 2010 - Posted by | Luer

Ingen kommentarer så langt.

Legg igjen en kommentar

