Stitch05's Weblog

Mine Håndarbeider

Rydding 3

Da kommer det litt til. Som vanlig kommer porto i tillegg.

Bilde 1

Louisa Harding. Nautical Cotton. 500gr.

Kr.100,-

Rydding 2 015

Bilde 2

Cascade 220. Tovbart. 100gr. hesper.

Kr.25,- pr stk.

Rydding 2 016

Bilde 3

Drops Silke Alpakka. Svart. 500gr.

Kr.250,-

Rydding 2 017

Bilde 4

Drops Silke Alpakka. Blå. Fargenr.4305.  20 nøster

Kr.500,.

Rydding 2 018     Solgt

Bilde 5

Drops Silke Alpakka. Brun. Fargenr.403.  27 nøster. + at du får med 1 som er nøstet opp. Alle med samme innfarging.

Kr.675,-

 Rydding 2 019

juni 27, 2010 - Posted by | Rydding og salg

4 kommentarer »

  1. heia.
    Den første bolken der med mor åse garn frister meg og ja med henting i Lørenskog…

    Kommentar av Lunamon | juni 27, 2010 | Svar

  2. Jeg kunne tenke meg å kjøpe de blå silkealpakka-nøstene. Du må nesten sende de til meg, jeg bor i nord.

    Kommentar av Gerd | juli 7, 2010 | Svar

  3. Jeg er også interessert i det brune Alpakka garnet, men da som alternativ 2 om det blå er solgt.

    Kommentar av Gerd | juli 8, 2010 | Svar

  4. Hei

    Har du solgt det brune Alpakka garnet?

    Kommentar av Hanne | november 5, 2010 | Svar


Legg igjen en kommentar

