Stitch05's Weblog

Mine Håndarbeider

Rydding og salg. 1

Under rydding har jeg kommet fram til at jeg har altfor mye hobbystæsj. Må bare innrømme for meg selv at det er en del jeg aldri kommer til å få brukt. Derfor legger jeg det ut for salg. Finner du noe som er interessant, så legg igjen en kommentar på innlegget. Da får jeg mail som varsler. Porto kommer i tillegg, hvis ikke annet er oppgitt.

Dessverre så kan jeg ikke lenger strikke noe særlig, Så det vil nok også komme en del garn. Blant annet Opal som jeg selger for Kr:55,- pr.stk. Og Silke Alpakka fra Drops til kr: 25,- pr nøste.

Håndlagede glassanheng ( Kjøpt i London)                                               Kr.50,- pr stk. Eller 500,- for alle.

Marie France House: Gøy med  lapper Kr.50,-

Kirsten Viksnes og Grete Gulliksen Moe: Lappetepper Kr.50,-

Hanne Asplin Firman:  Lappesprell Kr.50,-

Debbie Bliss: Cashmerino 1-2 og 3 Kr.150,-

Melissa Morgan –Oakes: 2-at –a-time Socks Kr:100,-

Anna Zilboorg: Magnificent Mittens and Socks Kr:150,-

(Klarte å forhåndsbestille fra 2 steder)

Permin: Juleduk ( Pakke med alt tilbehør) 130x225cm Kr: 660.-

Porto inkludert. Reg.sending. Beklager litt dårlig bilde.

Brikke Påskeliljer 40x40cm (pakning) Kr.50,-

The Nutmeg Company: Gingerread Houses x2 Kr:100,-

Plastic canvas: Engleornamenter           .                                                 Kr:75,-

Klokkestreng med kjøkken motiv:                                                            Kr:50,-

Løper med blomstermotiv                                                                     Kr:50,-

Løper i blått og hvitt. (Kjøkken)                                                     Kr:50,-

4 småbilder. Sommerfugl,blomster,fisk og sjøhest.                    Kr:75

Dette ble visst forferdelig rotete. Men jeg får ikke rettet det opp.

DSCI0572 026 027 028

029 030 031 033 DSCI0586 035 DSCI0589 038 039 040 041 043 047

Som nevnt tidligere kommer det også en del garn. Men får ikke tatt bilder av det nå. Ligger ute til lufting.

juni 26, 2010 - Posted by | Rydding og salg

2 kommentarer »

  1. Har du fortsatt dette til salgs? Er ute etter Kirsten Viksnes og Grete Gulliksen Moe: Lappetepper Kr.50,-

    Kommentar av katiesofie | juli 15, 2013 | Svar

    • Har den fremdeles. Hvis jeg skal sende, blir billigste måte smartpostkonvolutt til kr.40.-.

      Kommentar av stitch05 | juli 15, 2013 | Svar


Legg igjen en kommentar

