Stitch05's Weblog

Mine Håndarbeider

Flere kort

Ikke kan jeg jobbe, og ikke kan jeg strikke. Hva gjør jeg da? Jo, jeg lager kort. Surfet litt på nettet, og kom over noen flotte blogger.

Kort 006

Dette er laget med forskjellige Spellbinder dieser. Ideen fant jeg HER

Kort 010 

Har lenge hørt om disse dorullkortene. Så nå måtte jeg prøve. Her fikk jeg også prøvd ut min nye crop a dile som jeg fikk av søsteren min. Tusen takk Frøydis. Denne har jeg ønsket meg lenge.

mai 6, 2010 - Posted by | Kort

1 kommentar »

  1. Se her ja. Flinke tante!!
    Skal sende deg bilde av den jeg lagde i går/i dag,så kan vi sammenligne doruller *flirer*

    Kommentar av Marit | mai 6, 2010 | Svar


Legg igjen en kommentar

