Stitch05's Weblog

Mine Håndarbeider

Mysterier

Har meldt meg på Mystery Shawl 16 på Goodess Knits. I og med at jeg også er med på Ingen bønn alongen på Hobbyboden,dykket jeg ned i garnlageret mitt.Utfordringen var å finne noe som passet. Valget falt på Finull fra Rauma.Dette er vel den fargen som er vanskeligst å ta bilde av. Det er en lillanyanse. Fargenr. 471. Prøver meg med p.nr.4.5, så får jeg se hvordan det blir. Er også med på 10 sjal i 2010 på Hobbyboden, så her slår jeg flere fluer i en smekk. Smart.

DSCI0331

januar 24, 2010 - Posted by | Mysterier

1 kommentar »

  1. Det var det jeg visste jeg. At du er en smart dame altså. Lykke til meg sjal! Halsene ble kjempefine forresten, har vokst litt siden jeg så den ene 🙂

    Kommentar av Topsy | januar 25, 2010 | Svar


Legg igjen en kommentar

