Stitch05's Weblog

Mine Håndarbeider

Litt nytt

Dårlig med oppdatering om dagen. Men jeg broderer juleduk, så det blir lite strikking. Men jeg har fått laget noen grytekluter. Noen av de mangler partner, men det kommer etter hvert. Har prøvd ut forskjellige teknikker og garntyper.

Hakking

Hakking

Hakking. Bomull og viskose

Hakking. Bomull og viskose

Heklet

Heklet

Strikket og heklet

Strikket og heklet

Strikket i Bomull Sport.

Strikket i Bomull Sport.

oktober 5, 2009 - Posted by | Uncategorized

5 kommentarer »

  1. Oisann! FOR en produksjon! Kjempefine, alle sammen!

    Ha en fin dag, Lill-Ann!

    Kommentar av Ninne | oktober 6, 2009 | Svar

  2. Masse fine grtyekluter da gitt, og snart har du et flott kjeleunderlag også 🙂

    Men atte du… Jeg måtte jo surfe litt etter å ha sett på deg og «stokken» din i går. Og jeg holder på at hakking er det samme som tunisisk hekling jeg altså. Det dere drev med har jeg funnet ut kalles påfuglmasker eller kosteskaftmasker 🙂

    Kommentar av Topsy | oktober 7, 2009 | Svar

    • Du har helt rett vet du. Og så jeg som var så sta. hihi.

      Kommentar av stitch05 | oktober 7, 2009 | Svar

      • Sånn kan det gå :p

        Kommentar av Topsy | oktober 7, 2009

  3. Det var jammen an masse flotte grytekluter!

    Kommentar av Rubia | oktober 9, 2009 | Svar


Legg igjen en kommentar

