Stitch05's Weblog

Mine Håndarbeider

UFO og Lageralong

Str.2år  Lanett

Str.2år Lanett

Kjole str. 1 år. Lanett

Kjole str. 1 år. Lanett

Tunika str.1 år. Lanett

Tunika str.1 år. Lanett

Bukse til tunikaen str. 1 år

Bukse til tunikaen str. 1 år

Endelig var alle tråder festet. Fikk meg en overraskelse  når jeg skulle skylle det opp. Buksen hadde forskjellig farge. Griin. Til tross for at alle buntene hadde samme innfarging (det sjekket jeg før jeg begynte) så er det altså forskjell. Så det faktisk ikke før den var våt. Men nå sees det jo tydelig. Så ny bukse må strikkes. Men tror den skal få vente litt. Bilde nr. 1 er til Lageralongen, og de tre andre til UFO alongen.

Mønstrene er fra Sandnes Mix 0802 og Lanett 0812. Men det spettete garnet er utgått.

august 5, 2009 - Posted by | Uncategorized

6 kommentarer »

  1. Så mye fint du har laget! Ergelig når det er sånn juks med innfargingene, men det er vel kanskje ikke så veldig farlig på en sånn bukse heller? Den er jo like god og varm likevel mener jeg? Flink du er som bruker fra lageret – mitt bare vokser *knis* Hjertelig hilsen Hanne.

    Kommentar av Rekkehuset | august 5, 2009 | Svar

  2. Wow – så masse flott du har strikket! Likte spesielt godt den lilla kjolen. Så ergelig med fargeforskjellen på garnet til buksa 😦

    Håper vi treffes snart igjen!
    Klem

    Kommentar av Marihøna | august 5, 2009 | Svar

  3. Så utrolig fin kjole/tunika da. Så ergerlig med forskjellig innfarging av garnet.

    Kommentar av amylin | august 5, 2009 | Svar

  4. Du har verkeleg laga mykje flott! Eg vart forresten heilt fjetra over forrige innlegg:) Eg var i Tallinn for 5 år sidan, og kjøpte ikkje garn… Ille! Men eg trur eg vil tilbake! Og eg lurer på om vi budde på samme hotell som du budde på no. Kanskje. Vi hadde vanlege hotellrom, men eg syns namnet var kjent:)

    Kommentar av Anlen | september 10, 2009 | Svar

  5. Så mye fint du har strikket! Helt nydelig!
    Veldig leit det med fargen!

    Kommentar av Rubia | september 17, 2009 | Svar

  6. Flotte ting! Du kan ikke bare farge buksa, da – så slipper du å strikke ny?

    Kommentar av Sol | oktober 5, 2009 | Svar


Legg igjen en kommentar

