Stitch05's Weblog

Mine Håndarbeider

Jippi.

Nå er nesten alle sjalene ferdig blokket. Nettopp spent opp ett, og ett ligger på vent. De er begge hvite,så jeg får ikke tatt bilder før de er tørre. Synes det er  litt vanskelig å få tatt fine bilder av sjal. Prøvde meg på terrassen, men planken ble synlig i bakgrunnen. Så her ligger de fleste fremdeles på platene. Og så er jeg veldig redd for at sjalene skal bli små. Noe som gjenspeiler seg i målene.

Forest Canopy Shawl.   

Garn: Kauni Regnbue. 201gr. 204cm x 102cm.

 

Sjal 002

 

Triangles within Triangles.  Garn: Kauni. 193gr.  200cm x 110cm.

Sjal 003

 

Flower Basket Shawl. Garn: KnitPicks Shimmer. Farge : Sunkissed. P. 3.5.  45gr. 128cm x 60cm.  Ettersom jeg bare hadde 50gr, så er dette blitt et lite trekantskjerf.

Sjal 009

 

Shetland Triangel.  Garn KnitPicks Shadow. P. 3.75. 70gr. 152cm x 70cm.

Shetland Triangel

 

Flower Basket.  Garn: DSA Alpakka. Dette garnet tror jeg er gått ut. Det er tynn alpakka. men litt tykkere enn den som er nå.  158gr.  170cm x 80.

Flower Basket Shawl

 

Emerald Isle. Garn: DSA Alpakka. Grønn. 225gr. P.4.5. 200cm x 112.

Emerald Isle 002

mai 25, 2009 - Posted by | Uncategorized |

9 kommentarer »

  1. Så mange flotte sjal du har strikket!

    Kommentar av amylin | mai 25, 2009 | Svar

  2. WOW, så nydelige sjal – utrolig flotte 🙂 Gratulerer med dagen som var, og takk for sist 🙂 Ønsker deg en flott uke videre !

    Kommentar av Nena | mai 25, 2009 | Svar

  3. Hei Lillan

    kjempevakre sjal! Hvor finner jeg oppskriften?

    Klem fra Vera

    Kommentar av Vera Bergstrøm | mai 26, 2009 | Svar

  4. Fy søren – Jeg er kjempeimponert! De er nydelige alle sammen!
    Flink er du 🙂

    Kommentar av Marihøna | mai 26, 2009 | Svar

  5. Så mange flotte sjal da, du er råflink! Nå gleder jeg meg veldig til å få blokke-wirer jeg også. Det skal være på vei i posten, hurra!

    Kommentar av Topsy | mai 26, 2009 | Svar

  6. Vakre sjal du har laget og så fine farver!

    Kommentar av Hege | mai 26, 2009 | Svar

  7. Så flotte sjal. Virkelig fine mønster og farger. Ha en fin helg.

    Kommentar av jane | juni 13, 2009 | Svar

  8. Så flotte sjalene ble!! Flinka!

    Kommentar av Grete | juni 15, 2009 | Svar

  9. Utrolig mange, flotte sjal du har strikket!!!

    Kommentar av Rubia | juni 29, 2009 | Svar


Legg igjen en kommentar

