Stitch05's Weblog

Mine Håndarbeider

Blokkekø

Det er så gøy å strikke sjal. Men litt mindre gøy å blokke. Kroppen er ikke helt innstillt på å krabbe rundt på gulvet. Men nå skal jeg prøve blokkewirene mine.

diverse-april-002

Ting jeg driver med nå.

diverse-april-004

Midwest Moonlight fra Scarf Style. Alpaca Silk fra http://garnglede.no/. Skjøne at jeg ville få litt for lite garn,men heldigvis hadde hun et igjen som kom i posten idag.

diverse-april-005

Shetland Triangel av Evelyn A.Clark. Garn: KnitPicks Shadow. Farge:  Hot Rod. Bildet lyver litt, for fargen er litt mørkere. P.nr. 3,75 og 3,5. Den minste bruker jeg til å strikke på vrangsiden. Den omgangen har en tendens til å bli løsere. Derfor litt mindre pinne.

diverse-april-008

Tunika med rund sal til meg selv i Sandnes Alpakka. Hefte 0811. Til Fjells. Har fått satt ermene innpå.

april 20, 2009 - Posted by | Uncategorized |

3 kommentarer »

  1. Gratulerer med nytt og flott garn!
    Her trylles det nok fram mye fint, ja:-)

    Kommentar av Bittami | april 20, 2009 | Svar

  2. Jeg er imponert over alle sjalene du har strikket!
    De ser flotte ut. Blir spennende å se dem blokket!

    Kommentar av Rubia | april 20, 2009 | Svar

  3. Blokking er ikke direkte festlig nei. Men jeg spør deg nok i kveld (hvis du kommer) om hvordan det gikk, for nå har jeg bestilt meg blokkewire også, fra det stedet du nevnte :p

    Kommentar av Topsy | mai 19, 2009 | Svar


Legg igjen en kommentar

