Stitch05's Weblog

Mine Håndarbeider

Spinning

Idag fikk jeg pakke i posten fra spinnulla Bestillte meg en ny håndtein. Den veier bare 17 gr. Denne skal brukes til tynt garn ala lace. Har 2 stk. fra før,men de føles for tunge til så tynt. Bestillte også nydelig alpakkaull. Fargen heter hassel. Lys brun. Herlig.

spinning-001

På en annen har jeg Colonial ull multifarget. Denne er også kjøpt på samme sted.

spinning-002

Litt stolt av meg selv for at jeg virkelig får til dette. Men vet ikke hvor lenge armene mine vil dette. Så nå er sparekampanjen igang. Jeg vil ha rokk.

april 3, 2009 - Posted by | Uncategorized |

3 kommentarer »

  1. Så masse flott du har strikka! Og så mye flott garn du har og spinner!

    Kommentar av Rubia | april 3, 2009 | Svar

  2. Hallo!?!? Hvorfor i h#%¤# har jeg ikke vært her inne jvenlig?! Hvorfor ligger ikke bloggen din i bloglinesen min?!? Makan! Jeg har liksom skikkelig gått glipp av noe her, føler jeg!

    DET er det nå ordnet oppi !

    Så mye fint du har laget! Imponert over spinneproduksjonen, altså! Håper du får ei god og kreativ påske! Vi ses vel på S’n’B hvis vi skulle råke til å være i god form på en gang, noengang 😉

    Kommentar av Mmmarianne | april 4, 2009 | Svar

  3. Heisann. Innom for å ønske deg ei god påske 🙂

    Kommentar av ronille | april 6, 2009 | Svar


Legg igjen en kommentar

