Stitch05's Weblog

Mine Håndarbeider

Tistelsjal

Har lenge gått og sett på disse sjalene til Pinneguri. *maria* på Hobbyboden lurte på om det var flere som ville være med å strikke. Så jeg slang meg med.

tistelsjal

Så langt er jeg altså kommet. Garnet er Finull og Kauni EZ,som er grønn. P.nr.2.5. Gleder meg til den dagen det er ferdig. Men det blir nok en stund til. For foreløpig er dette litt sånn «nesa i mønster» strikk.

Award

Denne har jeg fått av  syglad . En herlig dame som lever opp til nicket sitt.

The award is called «The Marie Antoinette’ a Real Person, a Real Award»The rules are:
1. Link to the person who gave you the award.
2. Nominate 7 other persons.
3. Link to the nominees and let them know about this award.
4. Post the award on your blog.
De jeg har lyst til å gi den videre til er
1. trultemor En blid og glad ung dame, som jeg er på strikkekàfe på Fjellhamar sammen med.
2. Bentesin . Strikkedame som også har tatt symaskinen i bruk i det siste. Flink er du.
3. Elite.           En dame som er omtrent like sjalgal som meg.
Av en eller annen grunn så fikk jeg ikke lagt inn flere. Hmm. Klør meg i hodet nå. Dette må jeg nok prøve å finne ut av.
februar 12, 2009 - Posted by | Uncategorized |

7 kommentarer »

  1. Tistelsjalet blir kjempefint. Nydelige farger. Ha en fin helg.

    Kommentar av AnitaK | februar 13, 2009 | Svar

  2. Beundringsverdig å sette i gang med et slikt prosjekt, skal bli spennende å se det ferdig! Ha en fin uke:-)

    Kommentar av Lena | februar 16, 2009 | Svar

  3. Nydelige farger du hadde valgt. Gøy at du har valgt mørkeste fargen på blomsten, det vil jeg også prøve på neste sjal. Blir knall fint!

    Kommentar av *maria* | februar 16, 2009 | Svar

  4. Heisann. Innom for å ønske deg ei fin helg 🙂
    Ojsann tøff du da, som har begynt på det nydelige sjalet..

    Kommentar av ronille | februar 20, 2009 | Svar

  5. Det sjalet er nydelig. Tør ikke begynne på det prosjektet.
    Ha en fin helg!

    Kommentar av Tino | februar 27, 2009 | Svar

  6. Så spennende! Gleder meg til å se dette sjalet ferdig!

    Kommentar av Randi | mars 12, 2009 | Svar

  7. Et nydelig sjal, gleder meg til å se det ferdig. Mye annet fins å se i bloggen din også! Ønsker deg ei trivelig håndarbeidsuke…

    Kommentar av Heidi | mars 15, 2009 | Svar


Legg igjen en kommentar

