Stitch05's Weblog

Mine Håndarbeider

Garn fra Danmark

Min danske kollega var i Danmark på juleferie. Hun var så snill å kjøpe med Kauni garn for meg.kauni-2

Øverst fra venstre:EB orange/grå/rust. EN råhvit/beige/gylden. EZ petrol/blå. EH gylden/bryn/blå

Nede fra venstre  :ES denim mix. ED brun/gylden. EJ rosa/beige/camel.

Nøstene er det 2 av hver på 150gr. Hespene er på 250gr hver.

Disse er fra en gårdsbutikk i utkanten av Randers,som jeg selv har besøkt et par ganger.  De hadde nemlig salg før jul. Tusen takk Lotte,for at du handlet for meg.

januar 18, 2009 - Posted by | Uncategorized |

4 kommentarer »

  1. Hei på deg…
    Herlig med nytt garn og her er det jo både i pose og sekk, snilee venner og HV…Kjekt med slik postkasse mat…

    Kommentar av Ruth@ | januar 18, 2009 | Svar

  2. Så masse herrrrlig garn! Og hv-gaven din var kjempefin! Meldte meg ikke på denne måneden – trenger liksom ikke mer garn jeg som nesten ikke kan strikke…. (er skikkelig lei av den skulderen altså:(
    Ha en fin uke! Klem

    Kommentar av Marihøna | januar 18, 2009 | Svar

  3. Hei igjen!
    Det ligger en liten hilsen til deg i bloggen min 🙂

    Kommentar av Marihøna | januar 18, 2009 | Svar

  4. Åh! Her var det mye fint, ja! Jeg strikket sjal av det blå/grønne. Nydelig i fargene.
    Kos deg med det nye garnet! :0)

    Kommentar av hobbymegher.blogspot.com | januar 18, 2009 | Svar


Legg igjen en kommentar

