Stitch05's Weblog

Mine Håndarbeider

Julegaver

Ja så er julaften vel overstått i år også. Julen ble i år feiret hos foreldrene til sambo i Østfold. 6 voksne mennesker lager ikke så mye støy,så det ble en rolig men koselig kveld.Men det manglet ikke på gaver under treet.

julegaver-001

Gaven fra eldstemann og svigerdatter var brødbakemaskin. Absolutt ønsket.

julegaver-002

Fra samboeren fikk jeg bl.a. platespiller. Så nå får jeg spilt de gamle platene mine igjen.

julegaver-005

Fra yngste sønnen fikk jeg de 2 siste cd ene til Bjørn Eidsvåg + gavekort på Husfliden.

julegaver-006

Lydbok og krimbok

julegaver-004

Litt til huset ble det også. 2 sengsett,teflonduk og en søt juleløper.

desember 26, 2008 - Posted by | Uncategorized |

6 kommentarer »

  1. Det var en fin «fangst». Ha en fortsatt fin romjul.

    Kommentar av lise | desember 26, 2008 | Svar

  2. Masse fine gaver. Fortsatt god jul!:)

    Kommentar av turvid | desember 26, 2008 | Svar

  3. Så mange flotte gaver du fikk! Ønsker dere en fortsatt koselig romjul! 🙂

    Kommentar av Marihøna | desember 27, 2008 | Svar

  4. Tusen takk for trivelig hilsen på min blogg. Jeg vil også ønske deg og dine ett riktig godt nytt år. Håper vi treffes iløpet av det nye året

    Kommentar av sms | januar 1, 2009 | Svar

  5. Heisann vennen 🙂 Godt nyttår til deg og dine også. Stor klem fra Ronille

    Kommentar av ronille | januar 1, 2009 | Svar

  6. Heisann. Ja eg kjem inn her eg 🙂 Ha en fin søndag vennen min 🙂

    Kommentar av Ronille | januar 4, 2009 | Svar


Legg igjen en kommentar

