Stitch05's Weblog

Mine Håndarbeider

Lenge siden sist

En stund siden jeg har lagt inn noe nå. Men nå er julemarkedet over,og presangene snart i boks. Så her er noe av det jeg har laget i det siste.

diverse-desember-0034diverse-desember-0042

Vottene er strikket og heklet av Snorre fra Viking garn på p.nr.9.For meg som er vant å strikke med p.nr.2-2,5 var dette som tømmerstokker. Men gikk fort da.

diverse-desember-0051

Noen serviettholdere er det også blitt. Mulig at et par av de blir gaver.Vi får se.

HEMMELIG VENN

Klarte ikke å holde meg til julaften gitt.Så nå er den pakket opp,og dette var inn i

diverse-desember-002

2 nøster blått Tove garn. 50gr (125m) Hacho Merino Ull.100% Hand Dyed. Bladet «The World of Cross Stitching,med broderi kit. 2 ark med flotte engletrykk. 4 jule telys ,kaffe og en stor stoffbit. Midt i blinken hele veien. Tusen takk til HOBBYUGLA  for en kjempeflott pakke.

desember 14, 2008 - Posted by | Uncategorized |

3 kommentarer »

  1. Så flotte votter du har strikket! Forresten så har det kommet masse nytt og flott her i bloggen siden sist jeg var innom. Håper messene ble som forventet. Ha en fortsatt fin førjulstid. Klem

    Kommentar av Marihøna | desember 14, 2008 | Svar

  2. Mye lekkert og så smarte votter 🙂 Vi treffes vel snart ?

    Kommentar av bente | desember 14, 2008 | Svar

  3. Flott hemmelig venn-pakke! Fine votter og søte serviettholdere! Ses vi på onsdag?

    Kommentar av amylin | desember 14, 2008 | Svar


Legg igjen en kommentar

