Stitch05's Weblog

Mine Håndarbeider

USA pakke

Min bror og svigerinne har vært i USA hos hennes datter. Var så heldig at jeg fikk sende bestilling til KnitPicks. Det ble litt forskjellig. Dette ble med hjem i kofferten,og resten kommer i posten. Alt garnet er Lace weight. Det ble også noen Harmony Wood pinner og litt forskjellige småting. De bor et stykke unna,så dette kom idag. For avgårde så fort jeg så at pakken var ankommet postkontoret. Vente til imorgen. Nehei. Det gikk ikke an.

oktober 20, 2008 - Posted by | Uncategorized |

2 kommentarer »

  1. Så mye fint du har fått fra KnitPicks, så kjekt å ha familie på USAbesøk!

    Gratulerer med blogg 🙂

    Kommentar av mluni | oktober 20, 2008 | Svar

  2. Hei på deg!!!

    Jeg har en adventsgave til deg i bloggen min jeg, så hvis du vil så kom innom på besøk så kan du ta den med deg hjem ( gaven alså) He, he

    Sender deg også en masse klemmer 🙂

    Kommentar av syglad | desember 12, 2008 | Svar


Legg igjen en kommentar